JavaScript seems to be disabled in your browser.
You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.

0 item(s)
Kopen bij Weerts is plezier voor jaren!
Service met aandacht, zonder wachtrijen
Gratis bezorging, eigen installatieservice
Sinds 1958 de échte winkelervaring
 
043 - 367 11 88
verkoop@weertsonline.nl
thuiswinkel waarborg

Service en garantie

Garantie

Vanzelfsprekend heeft u op uw product ook garantie. Op de meeste producten heeft u standaard fabrieksgarantie. Dit is in de meeste gevallen 2 jaar, al kan dit per merk verschillen. Op de factuur vindt u de geldende garantietermijn van uw product. Tevens gaat de garantie in op de datum zoals vermeld op uw factuur. U vindt de garantievoorwaarden bij het product wanneer u deze ontvangt. 

 

Om gebruik te maken van uw garantie adviseren wij u ten alleen tijde eerst contact met ons op te nemen. U kunt geen gebruik maken van de garantie indien:

 

  • het defect is veroorzaakt door normale slijtage
  • het defect is veroorzaakt door nalatigheid of opzet
  • het product niet conform de gebruiksaanwijziging is behandeld
  • het product niet goed is onderhouden
  • u niet in het bezit bent van een geldig aankoopbewijs

 

De wettelijke garantie is altijd van toepassing. Dit betekent dat het product wat u koopt, een deugdelijk product is, u dit product een bepaalde tijd zonder problemen moet kunnen gebruiken en als het product niet deugt, dat u dan recht heeft op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Heeft u het product normaal gebruikt maar is het versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie. 

 

Daarnaast kan het voorkomen dat u een defect product heeft ontvangen. Neem in dat geval direct contact met ons op, we kijken dan direct voor een goede oplossing.

 

Reparatieservice

Bij Elektro Weerts beschikken we over een eigen reparatieservice. We zijn officieel servicepartner van de merken AEG, Beko, Bosch, Bose, Loewe, Miele, Philips, Samsung, Siemens, Whirlpool en Zanussi. Heeft u binnen of buiten de garantieperiode een probleem met uw apparatuur, dan kunt u bij ons terecht voor een vakkundige oplossing. Neem contact op met onze service-afdeling om een afspraak te maken: 043-367 11 88.

 

Retourneren en bedenktijd

U heeft tot 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling het recht op bedenktijd. In deze periode kunt u de overeenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

U wilt een product retourneren dat u gekocht heeft op www.weertsonline.nl? Neem dan contact op via verkoop@weertsonline.nl. Uw aanvraag wordt dezelfde dag nog in behandeling genomen.
Na onze goedkeuring van de aanvraag sturen we u een reeds betaald verzendbewijs om de aankoop (of een deel ervan) kosteloos te retourneren.

 

Retourvoorwaarden voor producten gekocht in onze winkel Elektro Weerts.
Retournering van een bij Elektro Weerts gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop. Elektro Weerts is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect. We verzoeken u een aankoopbewijs te overhandigen, zodat we kunnen nagaan dat u het product inderdaad bij ons heeft aangeschaft.

 

Ontevreden over het product na in gebruikname.
U heeft het product in gebruik en bent ontevreden over de werking. In dit geval kunt u een verzoek doen tot inruilen bij Elektro Weerts. Er wordt gegeken of het mogelijk is uw product in te nemen en wellicht een ander product aan te bieden. Voor uw gebruikte product krijgt u een deelvergoeding.

 

Retouradres 

Retouren verstuurt u naar:

Elektro Weerts B.V.
t.a.v. Retouren
Dorpstraat 1
6227 BK Maastricht 

Voor meer informatie over het herroepingsrecht verwijzen we u door naar 'retourneren en bedenktijd'

Klachten

Al sinds 1958 is klanttevredenheid bij ons het allerbelangrijkst. Desondanks kan het ook bij ons wel eens volledig mis gaan wat uiteraard niet ten koste van u mag gaan. Wij staan daarom altijd klaar om het probleem goed op te lossen. Graag vragen wij u contact op te nemen met onze service-afdeling per mail of telefonisch op 043-367 11 88. Wij zullen er dan voor zorgen dat we uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op uw klacht zullen reageren.

 

Komt u er niet uit met onze service-afdeling dan kunt u natuurlijk altijd de klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel. Daarnaast kunt u met een klacht of geschil ook terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR).

Deze webshop maakt gebruik van cookies voor het bijhouden van webstatistieken. Bekijk ons cookiebeleid.